Bivack och Choklad...



Började morgonen med att baxa ut bilen från min parkering i vanlig ordning.

Kurade i Övik, onsdag och torsdag förra veckan, då de annonserades Klass 1 Varning längs hela Norrlandskusten. Min chef tyckte det var vansinnigt roligt, och tyckte att "om nu Eva inte kan köra en 4W Jeep, så kanske vi ska byta den till en liten Polo?"
 
Det resulterade i alla fall i att jag, eller.. läs Emma, fick skotta ut den överplogade bilen på fredag morgon. Och idag, tre hela arbetsdagar senare, så ser min förhyrda trehundrakronor-i-månaden-parkering fortfarande ut som ett misslyckat bivackbygge. Så det blir till att baxa in och ut bilen morgon och kväll i en halv meter snö.

Då är det en himla tur att man inte rullar runt i en liten Polo.. =)


Vikt och allmänt intag: Intet att tillägga!

Nutriletten smakar skit, så det blir ju ingen "påtår" av den inte. Fattar inte hur man kan deklarera något till chokladsmak, som i själva verket genomsyras av banan?? Det finns nog t.o.m. upptaget på Wikipedia att Eva äter INTE bananer! Tillverkaren av detta, näringspulver för viktminskning med mycket lågt energiinnehåll, borde kontakta någon tillförlitlig källa, som Marabou, eller ännu hellre: www.chokladorama.se eller www.ogon.nu för att få sig en liten "hint" över hur choklad ska smaka.

Tanken har faktiskt slagit mig, att man skulle kanske kunna blanda bara lite lite O'boy i frukostshaken...  ;)



























 

 




Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag är en riktig pojke!

2010-02-03 @ 20:49:24
Postat av: Emma

Och jag hade fortfarande träningsvärk igår....



En grej du måste blogga om är "hemskolning" att föräldrar, i detta fall syster måste ta en kurs i MEKANIK OCH KÄRNFYSIK(!!) för att den älskade brodern ska klara skolan.. VAD HAR DOM LÄRARE TILL???



Tror nästa kapitel kommer att bli både roligt och spännande.. Kanske vi t.o.m kan skicka den till park!

2010-02-03 @ 21:01:20
Postat av: Sara

Hahaha... skit i Nutriletten och blanda BARA o'boy!

2010-02-04 @ 08:30:42
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0