Poopy Face.. Bajslampor... Jamen de e ju Valentines Day! <3

Först så vill jag lämna en kommentar till min Prinsessa, vet inte om du läste mitt svar på din kommentar:

"I Margit Sandemos böcker om Isfolket, så försvarar Silje sin älskade dotter och häxan, Sol Angelica, med att det barn som ger sina föräldrar mest oro, det älskar man också på ett speciellt sätt".

Och Yes Darling, det var du som var Morrhoppan...

I alla familjer ska det finnas ett svart får och vi får helt enkelt ta på oss den rollen och hålla ihop - vi Morrhoppor!"



På fredagen blev det Coctails med Emma, å så Rock Band Night. Har ju hört talas om hennes vinkvällar på hemmaplan med tjejerna, med girltalk och brädspel, och där man helt plötsligt kan morgonen efter vakna upp i stan?


Och efter fredagens bartendertalanger av Emma, så kan jag nog lägga ihop två och två... Emma läste på flaskan och blandade i rask takt 4dl sprit istället för 4cl, och sedan blev det ju helt plötsligt ohyggliga mängder coctail, fick då blanda i mer drinkmix och därefter blev det ju för sött och då blev det mera sprit och sen.. ja ni förstår..


Lördagsmorgonen hade inte guld i mund kan jag medge. Det var seegt. Andreas busade på, (låter som att han är fem år.. skratt) och skulle ha mig att spänna mina magmuskler för att visa rutorna, eller vad vet jag? Dessa magmuskler har vi ju inte sett till, sen den forna filmhjälten Ronald Reagan regerade det stora landet i väst.

Ja, i alla fall så kan man ju inte stå över en utmaning, så jag spände å tog i, å spände... tror inte att det syntes överhuvudtaget, men... Så helt plötsligt skrattar han och säger: "Haha, nu såg jag ditt Poopy-face!" Skratt..    
Poopy Face, Urban dictionary: "A face a baby makes when they are "busy" pooping their pants".
                                                              Skitkul! ...Är min kommentar till det...



Söndagen tillbringade jag i sängen, ja menar, äre Valentins Dag så äre. Kollade på Vinterspelen i Åre, som jag missat tidigare under veckan. Kul, men Gunde kan ju vara lite too much Gunde liksom... Ett par filmer å sen, ja sen vare ju faktiskt Alla Hjärtans Dag oxå!! Jo, de e viktigt med presenter å sånt, en sån dag.

Surfade lite veckan innan och hittade faktiskt några riktiga höjdare:

http://www.bluebox.se/showinfo.asp?a05557
Youdoo docka - gör en mini-me! 
...Ehh... Helt vansinnigt! Jag säger bara: Why? Ge mig en rejäl Woodoodocka istället!
(Fick jag faktiskt sist när jag fyllde år... hehe, de e användbara presenter det!)

http://www.presentkuriren.se/presenter/4/575/Karlek/Naughty-Knot.html
Knuten är både lätt att knyta och att knyta upp. Instruktioner om hur du knyter medföljer... *ASG* ..kan se det framför mig: jag, inslagen i ett jämarns presentsnöre, intrasslad och kippar efter luft... No way!

http://www.bluebox.se/showinfo.asp?a04348
Denna var väl den jag mest fastnade för. "Alla män har en – men alla vet inte hur man använder den. Den här boken lär dig de bästa och de populäraste penistricken i hela världen, och lär dig att utnyttja ditt paket till fullo! Det spelar ingen roll om den är liten, stor, hårig eller sned, alla kan göra trick! 
No comments... men antagligen ett MÅSTE i bokhyllan, eller?



Så flickor, till poängen här då, vad fick ni i Alla-Hjärtansdags-present? ...Ja jag, jag fick en bajslampa.. Romantiskt värre... Och för den som här inte förstår den interna benämningen, så är det exakt: en P A N N L A M P A!

Som fick ett nytt namn, den gången som Fideli skulle besöka ett utedass i halvmörker, när vi för några år sedan var ute och campade.

Det där med romantiska presenter, det tror jag nog att min sambo har missförstått...

Pannlampa kan ju i och för sig vara bra att ha, när man rengör sifonen i badrummet, ....om man nu tillhör den kinky sorten alltså..



Jamen, så var det då måndag igen då, snart helg/snart sommar va? 
Bagageluckan frusit på bilen, går nu varken att öppna eller stänga. För den jäkeln är naturligtvis öppen ett par ynka millimeter och plingar så glatt en liten påminnelse över detta med jämna mellanrum. Trodde i min enfald att jag skulle kunna tina upp bilen, ett par timmar i något parkeringsgarage i Kramfors, men ser ni... Kramfors, de har inga parkeringsgarage..


Jag längtar till sommaren...  




























































































 

 




Kommentarer
Postat av: Andreas

Bajslampa is the shit...

2010-02-15 @ 21:55:32
Postat av: Saras

Åh det är alltid lika underbart att läsa dina inlägg! Jag får som en tydligare bild. Inte för att den varit speciell grusad så, jamen du förstår vad jag menar :)



I min familj bojkottar vi Alla Hjärtans Dag för guben tycker att det är KÖPMÄNNENS påfund. Men jag då? :(

2010-02-16 @ 09:01:24
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: e

Jaa Gumman, du kan ju alltid få låna min bajslampa om du vill... ;)

2010-02-16 @ 09:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0