Warriors, come out and play-ay! ..The boys are back in town.

Ordningen återställd, "grabbarna grus" kommer hem imorgon för en rejäl mamma-vecka igen!  <3

En hel vecka av galna upptåg och äventyr ska det bli då vi nu har semester!



Tvättkorgen kommer naturligtvis genast att svämma över av sunkiga träningskläder. Varav sockorna aldrig vänds räta före avlämpning och levereras då också tillbaka i byrålådan, som rena och hårda ihoprullade bollar. För än om jag älskar mina gullungar, så är jag helt övertygad om att man kan bli av med ett finger eller två, om man nu skulle stoppa in handen i den fortfarande våta och svettiga sockan, för att vända den rät.

Diskhon är plötsligt överfylld med glas, koppar och tallrikar från alla nattmål. Dessa krigare har naturligtvis inte tid att stoppa in i diskmaskinen mitt i en "rejd" eller "instance", där de styr sina arméer över jorden för att försvara en värld de flesta av oss aldrig satt en fot i.

Och krigar, det gör de, ...ända fram till gryningen. Då alla större sammandrabbningar tydligen måste ske i skydd av mörkret. De starka rösterna som ekar Storgatan ner mot centrum har de ärvt av sin mor, som aldrig behövt en mikrofon i sitt liv. Den lättväckte sambon, med väckarklockan ställd på 06.00, uppskattar varken sången, svordomarna eller ropen på hjälp som ebbar ut i natten.


MEN, med dagens fina routrar så kan man alltid sätta timer eller stänga av ett eller flera Ip-nummer i nätverket. Och utan internet, så blir det förr eller senare ganska tyst och lugnt på fronterna.  ;)



I Love u guys!

Ingen skänker mig så många skratt som ni.

Längtar efter er nu!  <3

 





































 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0