Efter regn kommer sol...

Varför inga bloggar?  Jo, det har ju varit lite körigt på sistone.. 
                                                         Skratt, är inte det alltid min stående ursäkt?!



Men nu har jag i alla fall bytt jobb, lämnat Kramfors, mina bebisar (portalerna) och mina forna arbetskamrater. Efter en lååång vår, omgiven av dårar och som vanligt allt för många timmar i bilen, så känns det underbart att komma tillbaka till Övik.

Ångrar absolut inte de fyra sista åren. Jag har lärt mig massor på vägen och utan dessa hade jag ju aldrig stött på The Flying Umbalas. Mina kära bruppor, som verkligen kan förgylla en dag! <3 Hoppas att vi är på till den 3/8 nu!!



Det är ytterst sällan dåligt med förnyelse och förändring. Just nu står jag inför ett karriärsval och det känns både spännande och skrämmande. Kan man kasta sig ut och göra något helt annat? Ja, men visst kan man det!! Jag har gjort det förr och det här blir säkert inte sista gången. Att arbeta ska vara kul, eller hur?

En normal människa tillbringar upp till åttiofemtusen timmar av sitt liv på en arbetsplats, eller 3 542 hela dygn, nästan 10 år om man nu vill räkna om det, så visst ska man väl passa på att ha lite roligt under den tiden? Som jag tidigare påpekat, så är livet alldeles för kort för att slösa bort.



Så jag funderar och bidar min tid under semestern, så får vi väl se vad hösten har att erbjuda. Idag är ju alltid den första dagen på resten av våra liv.

 




Bakom en STOR man står alltid en jäkligt sleten och utarbetad kvinna... 
                                                                        men inte längre den här kvinnan..   ;)







Stanna upp, ta ett djupt andetag och njut av livet...   <3














































 

 

 




Kommentarer
Postat av: Majsan

Du gör så helt rätt! Säger som Grynet "Ta ingen skit!"

Lov U! <3

2012-07-13 @ 23:37:46
Postat av: Eva Wiklund

<3

2012-07-19 @ 15:49:02
URL: http://elakaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0