Crazy Frog & The Fox...

 

Jag har alltid haft en förkärlek för barnsliga låtar, ju tramsigare desto bättre. Släng in ett trallvänligt, återupprepande bollebompasound och jag är fast. Gangnam Style har bara ersatt Holly Dolly, Cartoons och Crazy Frog.

 

De sätter sig lätt i huvudet och blir ju inte lättare att bli av med då radiokanalerna envisas med att köra samma låtar timme efter timme. "Bandit Rock - Vi spelar hur ofta vi vill!"

 

Numera börjar jag min morgon med "Ylvis - The fox" och dansar lite lätt. Efter morgonkaffet såklart! Finns väl ingen jäkel som kan dansa, prata eller använda andra kroppsfunktioner innan den första koppen...

 

http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

 

 

 

 

 Ni kommer väl ihåg att dansa!  Alltid bränner det ju nån kalori..... ;)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Hoppsasteg gumman, hoppsasteg ;) <3

Svar: Dansa.. Pausa..
ElakaEva

2013-09-20 @ 06:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0