Har ni blandat er Cosmopolitan?

Med stor risk att avslöja hur ytlig jag egentligen är, så måste jag ändå få med denna..... 





Har ni blandat Cosmon tjejer?



Måste bara få slå ett slag för "Thi Movi" SATC 2, som har premiär den 27 maj.


http://www.sexandthecitymovie.org/





Redan bokat date med Hunny Bunney. Det blir middag och Cosmopolitans förståss.


4 cl Vodka
(eller citronvodka om man vill)
2 cl Cointreau
4 cl Tranbärsjuice
Saften av en halv lime

Blanda eller skaka ingredienserna i en mixer med grovkrossad is.
Häll upp i coctailglas och dekorera med citronskal.



  eller för den late: Färdigblandad Smirnoff Cosmopolitan. 





TIPS: Försök inte döma ut en turkisk bartender som dum i huvet, för att han inte kan blanda en Cosmopolitan... skratt, det tog tjugo minuter innan jag fattade att han var inte okunnig, utan det går helt enkelt inte att få tag på Tranbärsjuice i Turkiet!!
Jag behöver väl inte nämna att han tyckte att jag var ganska du i huvet?  ;)




I väntan på detta så får vi krypa upp i soffan med gamla serieavsnitt och Ben & Jerry´s förståss.
 
































 

 




Kommentarer
Postat av: Emma

Du stavade fel.. =( HoneyBunnie... Sedan, YAAAY! Jag lääängtar! =D

2010-04-26 @ 08:39:39
Postat av: Fi

Jag kan fixa en fin o gó cosmo på lex till er girls! ;) Har ju trots allt blandat några nu! :D

2010-05-03 @ 16:23:41
Postat av: Saras Inredning

Skål på sig tjejen! Klart det blir en cosmo :)

2010-05-06 @ 17:14:53
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0