So far so good...


Bytte batteri i vågen, det tredje platta femtiospänns myntbatteriet på två veckor, ..och skiten fungerar fortfarande inte!

Maybe, its a sign??   ;)     -Nej, man får inte tappa farten redan på dag två.

Tänk: Det som göms i snö tinar upp i tö, för visst är det väl så? När man nu ska komma i något svalare och lättare, än tjocka mysiga koftan, så är det bara att bita ihop.
Skratt, om man biter ihop, så kan man ju inte stoppa i sig nåt i alla fall...

Fast varför blir det alltid skrik å panik varje år i februari? Minns för två år sedan när jag deklarerade för min yngre bror att: Nu jävlar är det Beach'08 som gäller! Nu ska man bli slank å vältränad som en jakthund! Och han bara svarade lite torrt, "men fan syrran, du e som Botniabanan, de där e ett projekt som aldrig blir klart!"

Nutrilettshake till frulle, intogs i bilen på väg till jobbet. Har ju 9 mil att roa mig på, så då kan man lika gärna äta frukost under tiden. Behöver jag nämna att jag kör själv? Samtidigt som jag pratar i mobilen, styr med knäna medan jag läser mailen, surfar och skickar sms. Fastän jag bedyrarar gång på gång för min mamma att jag har ett headset..

Sallad till lunch... fan nu låter jag som Bridget Jones ändå... och kött med paprika å shit till middag.


So far so good alltså!




















 

 




Kommentarer
Postat av: Andreas

Så maten inte var exotisk, men "shit"?!!? Blir fil&flinger imorrn

2010-02-02 @ 20:56:06
Postat av: Sara

Hahaha.. jamen nog känner jag igen tankarna. Men aldig i h*vete att du får i mig nutrilett eller nåt sånt! Nää, nu är jag inne i SMÖR- och GRÄDDIETEN. Eller helt enkelt ändrat livsstil, som är så hipp och inne.

Ses/Sara

2010-02-03 @ 11:08:53
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0