En Trippel-e med D-kupa...

Sinéad O'Connor kunde minsann, Sigourney Weaver gjorde det i Alien, så varför inte jag?

 

Jag tappar håret... För en tid sedan fullkomligt rasade det från huvudet, men nu har håravfallet stagnerat lite. Frisören säger att det inte är någon fara, men jag flippar ju naturligtvis ändå.

 

 

För ett tag sedan kom ämnet upp:  Skulle han älska mig utan hår?  Flintig och kal som en pingpongboll?  Skulle ju inte vara så prydsamt med en comb over...

 

 

Svaret jag fick var enkelt:

 

Sambon:  "Du har ju alltid sagt att om jag tappar håret blir jag en XXX!"

 

(Eva notering:  Jo, Vin Diesel är ju faktiskt trevlig att titta på..)

 

Sambon: "Älskling, du blir ju bara en Trippel-e!" 

 

 

 

Dock kan jag ju tillägga, att flintig och överviktig med D-kupa, kan jag nog lätt tas för en rysk kulkasterska vid namnet Helga...

 

Törs du verkligen sova bredvid henne, darling?  <3

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0