Ett slut på semestern är ju inte ett slut på livet...

Sista semesterdagen idag. Imorgon är det jobb, rutiner och vardag igen. Känns faktiskt helt ok!

 

Summerar jag sommaren och semestern så har den bjudit på varierande väder, lata dagar, många grillmiddagar med trevligt sällskap och en ihärdig förkylning som vägrat ge sig. Den enda smolken i bägaren har varit att sambon arbetat hela sommaren.

 

Men livet behöver väl ändå inte förändras så drastigt för att semestern tar slut?! Jag ska fortsätta att njuta av det, varenda dag; doften av ren tvätt, en perfekt lasagne eller ett nystädat badrum, att gå runt i pyjamas en hel söndag, att höra mina vänner skratta, en promenad efter regn, knasiga upptåg med mina härliga ungar och att varje dag får vakna upp med sambon.. <3

 

Allt detta finns ju kvar och året om... 

 

 

Men för säkerhets skull, är också en tvåveckors till Grekland inbokad i september...   ;)

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0