Veckorapport med hallonsylt och förstorade organ...

Kokat egen hallonsylt! Man känner sig nästan lika duktig som sin mamma när man får pytsa upp det röda i små burkar. Sambon såg närmast ut som en fågelholk när jag förklarade att man inte behöver rensa bären så noga. Är det något i dem, så flyter det upp under kokningen. Då slutade sambon genast att röra i grytan...  ;)

 

Tack till mina söta svärföräldrar som plockat både hallon och blåbär till oss!  <3

 

 

Sambon konstaterade att han gått upp 3 hekto, trots ihärdig lyftande av vikter, promenerande och helt avsaknad av veckans ölranson. Han är då fortfarande positiv och inbillar sig att han har fått förstorade organ. Därav är magen så stor...  Jag rekommenderar nog att söka för det..

 

Nybajsad, naken och nyduschad, men vältorkad, med ena foten bara lite liite på golvet så väger jag 1 kg mindre än förra veckan...  ;)

 

Vete fan om det här är värt det.... 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 




 

 
 



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack Eva för alla härliga skrattanfall du ger oss:):) Kram påre

2012-08-14 @ 23:21:32
Postat av: Sis

1 kg på en vecka är väl inte illa? =D
Bara att jobba på.. =)

2012-08-15 @ 06:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0