Big Brother, Farsdag och Bihålor..

Idag är det födelsedagskalas då Big Bro fyller år. Själv kan jag inte närvara på festligheterna då det skulle vara att riskera att slå ut hela klanen med min ihärdiga förkylning.

 

Försöker att hålla mig lodrätt, dock inte så lätt med blodtrycksmedicinen som gör att allt lutar lite till vänster och vid minsta utfall gör sig bihålorna påminda. Tänk att man aldrig känner av dessa annars?!  

 

 

Kastar istället en kärleksfull tanke till Big Brother idag och minns tillbaka alla tokigheter genom åren. En storebror kan man alltid lita på, och speciellt min!

 

Som den gången du betalade bandet på Finlandsfärjan för att sluta spela och gå av scenen, bara för att jag ville att de skulle dra igång dansgolvet med DJ. Eller då jag hade brist på pengar och du köpte min skivsamling Rock Collection till ett ockerpris, för att sedan bara lämna tillbaka den något år senare med orden: "Det var ju faktiskt din från början." Jag behöver väl inte ens nämna grodan du gjorde till mig på syslöjden, eller att jag fortfarande har din nalle i min ägo. Den får du ändå aldrig tillbaka.. ;)

 

Har bara en sak att tillägga här: Love u Big Bro!!  <3  

 

 

Idag är det också Farsdag! Hipp Hurra för pappsen som just nu befinner sig på safari i Gambia. Hoppas ni har det bra där nere! Vi får fira när du kommer tillbaka. <3  

 

Skickar en kram till min Wille också, är det farsdag så är det! <3  

 

 

 

Njut av söndagen! Själv ska jag åter inta ett lodrätt sängläge och tycka lite synd om mig själv...  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0