ÄVDVoVeT och 29-årsdag.. igen..

Åt helvete med LCHFn.. Anfallet har gått över och jag har konverterat till ÄVDVoVeT - Ät Vad Du Vill och Va en Tjockis!


Medlemsmöte sker vid kylskåpsdörren fram på nattkröken och årsstämman runt julbordet den 24e december. Hjärtligt välkomna!

 

Skämt åsido, sista tiden har varit en berg och dalbana med kolhydrater så man kan ju tro att en konvertering nu skett, men nej, det blir bättre på måndag.. jag lovar..  =)

 

Minen på MAX-killen var i alla fall betalbar när jag i veckan beställde strips till mitt GI-mål.. skratt..

 

 

Födelsedag idag, 29 år igen alltså... Jo, det rullar på i vansinnig fart kan man säga. Blir trevligt att träffa alla nära och kära förståss. Ett litet minus är väl att vi är så många, vilket är kul, men vår lägenhet är inte riktigt optimal för stora kalas. Inga sittplatser eller utrymme överhuvudtaget för att ta emot mer än fem gäster i stöten.

 

Funderar på att göra avlastningsbord för presenter i hallen och gåbord med fika genom köket. Sätter jag pilar på golvet a la IKEA kan jag säkert få dem att svänga ut på balkongen för en kort a jour med mig där ute och sen in igen i vardagsrummet, via toaletten, hallen och sen ut för att släppa in nästa gäng.. ;) 


 
Har inte orkat jaga sluta-röka-sköterskan heller denna vecka. Kastar henne en liten tanke när jag påbyltad med filtar avnjuter morgonkaffet med cig på balkongen.


Har insett att det är nog inte cancern som kommer att bli min död, kylan kommer att ta mig långt innan dess... Brr..

 

 

Ni myser väl på, det är ju Söndag!!   <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

LovU <3

Svar: <3
ElakaEva

2012-10-28 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0