Regn & Rusk och Almanackan visar tisdag förmiddag...

Torsdag morgon och jag har inte hunnit längre i min kalender än tisdag förmiddag. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Hösten blir inte bara obefintliga helger utan även veckorna rusar förbi och består numera bara av måndagar och fredagar.

Det passar mig utmärkt då jag inte alls känner mig hemma i höstrusk och regn. Jag blir annars lite deppig när löven faller och sommaren skrumpnar ihop och dör bort.

Sitter på balkongen och skriver i motvind. Regnet står som spön i backen sidledes och jag plaskar lite lätt med fötterna på min heltäckande balkongmatta. Den skulle jag ju ta in förra helgen, innan höstregnet tog i på allvar...

Det gäller att öka takten här om det ska bli helg nån gång. Trist att gå på ledighet nån gång i mitten på nästa vecka...



Hasta Kvasta mina vänner!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0