Jag tänker på Ludwig van Beethoven när jag ser dina tår...

Skönhet ligger som alltid i betraktarens ögon och när sambon så tittar på mina fötter och utbrister "Älskling, jag tänker på Beethoven när jag ser dina tår!"  så är väl det kärlek, eller hur?   <3  

 

Han synar dem lite till och tillägger: "De ser ut som att en döv tagit instruktioner för att konstruera dem.."  

 

Jaha ok, ja tyck om dej ah...  

 

 

 

För er som inte sett det, kolla in min systerdotter på sidan 5 i sista numret av Tidningen 7.

 

Du är vacker som en dag Fideli, trots att håret reser sig på mina armar och en tår bränner till i ögonvrån när jag inser att du faktiskt är död på bilden. <3

 

 

Länk till Tidningen 7:

http://issuu.com/webben7/docs/t7_nr34_12/5?zoomed=true&zoomPercent=100&zoomXPos=0.011001100110010986&zoom
YPos=0.23767885532591415

 

 

 

Vill också tillägga att dessa tår har tillsammans med tillhörande fötter tagit mig rätt långt i livet och jag tänker trampa vidare i rask takt!

 

 

Även de stora mästarna hade nog också smärre bakslag emellanåt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0