Kyla, springskor och fredag...

Temperaturen uppstiger runt Övikstrakten idag till ca 9 grader, i Chania väntar man sol som vanligt och ca 30+. Venedig kommer upp till 23, Miami får skurar, ja det är ju ändå regnperiod, men trots det kommer kvicksilvret ändå att stiga till +29. Alanya ligger runt det sedvanliga trettistrecket.  

 

Frågor på det?

 

Jag har en liten undran: Vad gör jag här??   Brr...  

 

 

Slantade in ett par nya springskor igår. Vet inte om det var i ren protest som jag lämnade mina trotjänare i Grekland eller om det var det faktum att de faktiskt var nästan lika gamla som sambon.

 

 

Idag är det fredag, bästa dagen på hela veckan.

 

Njut av fredagen mina vänner, det är en hel vecka till nästa gång!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0