Tar på mig de knähöga stövlarna och plockar fram piskan...

Vet inte om det är semestern, mitt nya jobb, LCHF-dieten, eller något annat som fått allt att falla på plats liksom. Trivs, mår gott och njuter av livet! Det märks även på humöret så klart och de smått vansinniga utbrott av ilska och ständiga irrationsmoment som tidigare präglat min dag passerar nu ofta obemärkt förbi.  

 

Att inte förvandlas till en psykopatisk Bitch med rätt att döda när det känns som folk i allmänhet drar ut nerverna ur min kropp för att därefter trampa på dem känns som en befrielse.

 

Som den morgonen jag kom till Kramfors i 30-gradig kyla och nån jävel snott MIN parkeringsplats. Jag parkerar naturligtvis in bilen, drar ut hans (eller för den del hennes) motorvärmarkabel ur MIN hyrda stolpe och pular därefter in hela kabeln i dennes avgasrör!  

 

Pysslet tog mig en stund och var ganska kallt om fingrarna kan jag säga. Upprymd och nöjd med den kreativa åtgärden viftade jag samtidigt bort en tanke över det höga blodtrycket...  

 

Nåja, ja må ha gått från en premenstruell lejonhona till en spinnande liten kattunge, men alla kissar har faktiskt klor... =)  

 

 

Ha en toppenmåndag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Meeoowh... purrpurrpurr... ;)

Svar: ;)
ElakaEva

2012-09-25 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0