Kontroll & Balansräkning...

 

Promenerat, hajkat och orienterat sammanlagt 11 mil sen den 1a september. Resultatet har blivit en viktökning på 1,5 kg!?


Något har gått snett i min budget och funderar nu på om jag är skendräktig, vilket också kan stämma då jag nu tangerar samma viktnivåer som på trappan till Prinsessans förlossning. 

 
Lilleman tröstar och säger att "en mamma ska vara tjock och bullbakande". Jodå ok, men för den delen behöver den morsan inte ha en mage som en jäsande bulldeg?
 
Igår åkte således chokladkakan fram, ja menar Fuck It, ska det ändå vara på det här viset så ska jag minsann visa vågen vem som bestämmer och styr detta skepp, som antagligen kommer att gå på grund av sin vikt och storlek nån gång under senhösten.

 

Alternativt håller jag på att förvandlas till en kvinnlig form av Hulken, då man alltid kan trösta sig med att muskler väger mer än fett...

 

 

Det kan också vara den överansträngda och svullna foten som jag numera släpar efter mig när jag drar mig fram...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0