Nyårslöften, 2014 och skål tamefaan!

 

Året har rusat på och jag fattar som vanligt inte hur fort det gått: tappat 13 kg, bytt svärson, kollat av Amsterdam, Riga, Istanbul och Peguera, tagit 300 cacher, lärt mig ytterligare en del i livet och som vanligt den hårda vägen, sett en syster "gå bort" och komma tebaks (Go Girl! <3), fått tillbaka Xet, ja det är härligt att se gamla J-E igen. Hallejujah moments hela vägen!

 

 

Jaha, vad blir era nyårslöften då?

 

För min del ska jag njuta av livet (inte för mycket då så att jag går upp i vikt), ta vara på varje stund ( inte dra bag-inboxen efter mig likt en droppställning, blir så svårt att komma ihåg alla viktiga ögonblick då) och LEVA!!! No comments på den sista!

 

Kom igen... Lev å må gott! Vänta inte på 2016, nu tar vi dom! ;)

 

 

Å så skål förståss, för oss, för dom vi älskar och det vi väntar!

 

Tänk på djuren, slopa det som smäller...

 

<3

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

<3 Önskar dig ett fint nytt år! <3

Svar: Detsamma. Nytt år, nya äventyr som väntar! <3
ElakaEva

2014-12-31 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0