Happiness is not a destination...

 

Läst en hjälp till självhjälp-bok i sommar: Vinnare i din egen tävling av Emma Pihl.

 

Varför vet jag inte, men summerade i alla fall att jag endera är obegåvad att inse mina och andras fel och brister, samtidigt som jag har en felaktig verklighetsbild över hur himla bra jag har det, eller så är det precis som jag har på känn: Jag lever i mitt eget lilla paradis!

 

Ibland måste jag faktiskt nypa mig i armen för att fatta att det är sant, jag har ju allt!

 

Till och med några extra kilon....  ;)

 

 

 

Happiness is not a destination - Its a way of life..   <3

 

 

 

 

 

Tillrättaläggande efter en och annan kommentar över gårdagens blogg: Jo, jag vet att det fortfarande blir bacon & ägg, än om man stoppar dem i en muffin, men det blir fan så mycket roligare!

 

Det här är precis som vilken annan religion som helst, vi tror - men kan ibland inte förklara varför...  ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0