Inatt jag drömde...

Jag har full förståelse för att du drömmer, det gör vi alla. Ibland kan det vara en rolig dröm, andra gånger en mardröm och emellanåt kan man inte ens komma ihåg hela drömmen. Men, man måste inte alltid berätta om sina drömmar!!

 

Sambon delger mig alltid bildligt och heltäckande sina drömmar. Jag försöker att vara en god sambo, lyssnare och gud vet vad, men allvarligt.. mitt liv är för kort. En dröm är som en fjärde film på en trilogi, helt onödig att bevittna. Som en bokklassiker, den kan aldrig återges i annan form och ger inte åskådaren samma känsla.


Jag skulle kunna fortsätta i evighet, (och det gör faktiskt sambons drömmar också...)

 


Prinsessan kör lite samma stuk. Många gånger har jag funderat på att bara vrida ratten lite till höger och ta diket på väg till Kramfors, under en lååång intensiv och sövande berättelse om någon fantastisk, ledsam, rolig och/eller konstig dröm.

 


Jag har alldeles för få år kvar för att lägga tid på detta... sorry.. skicka ett sammandrag på mail..   <3

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 
 



Kommentarer
Postat av: Sis

Men gumman... det är väl bara att låta dom prata på och så hummar du lite här & där.. ;)

2012-08-02 @ 22:32:42
Postat av: "Prinsessan"

Vem var de som ringde igår för att berätta drömmen om "barnbarnet" som är hos "morfar"??? >.<

2012-08-02 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0