Körkortslös och otränad, med torkad chili...

 

Här satt jag häromdagen och skrev att körkortet gått ut och att jag inte längre får köra bil, samtidigt som min andra hjärnhalva bokade möten i Härnösand för hela fredagen?! Vad jag vet så får man ännu inte köra bil på passet. Kanske jag eventuellt inte bör få ut ett nytt körkort?!?

 

Fick i alla fall ta med mig Prinsessan som privatchaufför... Skratt

 

 

Härlig sommarvärme den här veckan, känns som att de som prickat in en semestervecka dragit vinstlotten i sommar. Hoppas på fortsatt väder i helgen. Ett litet minus är att chilin på balkongen nu torkat redan i själva blomstadiet. Men, det finns ju att köpa färdiga på varje välsorterad grönsaksavdelning...

 

 

Sambon surfade runt en kväll och ropade in mig för att visa på skärmen att om han gick med i Viktklubb.se så skulle han väga exakt 16 kg mindre 20121206. Det stod i och för sig inget klockslag.. Jag avrådde honom med att man inte blir smalare eller mer vältränad för att man betalar en månadsavgift. Tro mig, som pröjsat det jäkla gymmet i tre års tid och vad har det gett??

 

Nada, man måste tydligen gå dit och träna också...

 

 

 

Ha en superlördag!!  <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0