Korvigt värre och ständigt hög..

 

Rasslade ihop en Korvgryta till tisdagsmiddag. Helt ok faktiskt, åt alldeles för mycket så efteråt kände jag mig fetare än någonsin...

 

 

 

1 paket bacon

500 gram olika korvar såsom chorizo eller kabanoss

3-5dl passerade tomater

3-5dl vispgrädde

1 paprika

1 burk championer eller färska championer

1 dl skuren squash

Oregano, svartpeppar, chilipeppar

 

Skär bacon och korv i bitar. Stek dessa och häll i de passerade tomaterna och grädden. Krydda massor. Koka upp, sänk sedan värmen och lägg i grönsakerna. Puttra på 5-10 minuter.

 

 

 

Känner mig så jämarns pigg och positiv! Jag är ju som oftast hög på något och just nu är det LCHF-prylen. Allt går som en dans och vågen tickar nedåt varje dag. -3 kg på 1 vecka, så någonting måste jag ju göra rätt i alla fall.. Skulle jag dessutom låta bli att dra runt bag-in-boxen i droppställningen i tid och otid, så skulle här nog rasas i vikt...  ;)

 

Alternativt hänga på sambon som promenixar över milen varje dag, lyfter vikter och pressar sit-ups.

 

 

 

Men, då kommer vi ju till det här att svettas igen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0