Sexig och smidig som en puma...

Första arbetsveckan efter semestern och livet traskar på i vanlig ordning...

 

Har tagit itu med vikten denna vecka. När läget nu blivit riktigt akut och det inte bara blivit slitigt att knyta skorna, utan det även är svårt att se dem där nere, så finns det faktiskt ingen återvändo.

 

Promenerat hem från kontoret hela veckan. Ätit minimalt och klivit upp och ner på den jäkla vågen, som om den vore en step up-bräda, vilken för övrigt nu visar hela 0,9 kg mindre än i måndags... 

 

Såå, i den här takten har jag säkert kommit ner till min målvikt nån gång innan nästa OS går av stapeln... 

 

 

Jag har nog inte riktigt insett hur kilona krypit sig på. Har nog tyckt att jag fortfarande glider fram, "sexig och smidig som en puma", tills sambon härom kvällen påtalade med ett skratt att jag faktiskt äntrar ett rum mer likt en buffel?!

 

Skratt, ja ja, vi var nog två om detta och inte har jag sett till varken motionscykeln eller helvetesmaskinen ännu... Dock låg han på sovrumsgolvet härom kvällen och stönande gjorde situps. Inte för att det var jobbigt att göra situpsen, utan för att det gjorde så förbannade ont att ligga på golvet..  ;)

 

 

 

 

 

"En kvinnas strävan genom livet är att åter komma ner till sin födelsevikt" 

                                                                                                                              - Sune Svensson

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0