Söndagstankar från kvinnan som gav baksmällan ett ansikte...

Jag förbannar min usla karaktär som låter mig påtryckas Jäger och tackar ödmjukast lillebror för århundradets hangover med tillhörande skallebank.

Vaknade med en önskan om att någon skulle komma förbi och bara slå ihjäl mig, snabbt, och smärtfritt. Drog mig i framtänderna ut i köket för att få i mig en alvedonbryta till frukost.

Söndagen gick i snigelfart. Gick på kolsyrat vatten och kryddad korv hela dagen. Det generar ingen viktnedgång, men den gjorde minst ont att tugga. Den förbannade kyrkklockan envisades med att ringa och dåna varje kvart. Det måste varit årets bröllopshelg i stan då klockan ringde både in och ut samtidigt och med jämna mellanrum.

Jag var också helt övertygad om att jag drabbats av Parkinsons då kroppen bara vägrade att sluta skaka. Googlade på övriga symptom som hjärtklappning och låg FPS (Frames Per Second), men det visade sig vara en ren och skär baksmälla.

Undrar just om man måste sjukskriva sig från jobbet imorgon och i så fall för allmänt nedsatta kroppsfunktioner och tveksam hjärtrytm?

Tog en prommis på affären fram på eftermiddagen, vilket räddade upp dagen då dagsformen sakta infann sig igen.



Det här är inte värt det. Sätter det på Kom-ihåg-listan till mig själv: Jag ska aldrig aldrig aldrig mer dricka alkoholhaltiga drycker!

 

Åtminstone hålla mig till de som är röda... ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahahaha.....sååå illa var det väl inte? ;) "aldrigaldrigaldrigmer"?? :p

2012-08-26 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0