Analstimulans - ett ord på hela 13 bokstäver..

Grabbarna anlände med buller och bång på måndagen. Ibland blir man lite förvånad över hur mycket ljudnivån kan höjas för att man dubblerar antalet familjemedlemmar. 
 
Som rutinerad morsa av 2000-talet hade jag redan på söndagen skickat ut ett mail till berörda parter med alla veckans evenemang, komihågare och förmaningar om att plocka med sig diverse medföljda pryttlar till Domsjö. Då jag tycker att det är lite mysko att mina badlakan alltid ändar upp där så tog jag även upp diskusionen om detta mysterium vid middagsbordet.

 

Då ingen heller läst mitt utskickade PM så blev det naturligtvis en rätt lång monolog med trista detaljer över farsdag, kommande födelsedagskalas i veckan och annat (tydligen) värdelöst vetande.
 
Kimpan äter och studerar sin tallrik med måndagskorv. Lilleman tittar på mig utan att visa det minsta intresse för mina punkter. Tillslut frågar jag irriterat om han lyssnar överhuvudtaget och får svaret: "Analstimulans mamma, det är ett bra ord på hela 13 bokstäver!" 
 
Alla brister ut i skratt och Lilleman tillägger att han har koll på evenemangen, dock inte handdukarna då när alla var smutsiga där borta.. Suck..

 

 

Noterat ordet för nästa WF-match, så huka dig nu Stolpskottet, för nu vinner jag...  ;)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0