T.G.I. Friday, Rock Night och lite Feberfrossa..

Febern håller i sig och jag motar den sakta och säkert mot helgen. Varför man nu gör så har väl avhandlats tillräckligt i detta forum förr och varför man säger "man" om åsikter och handlingar man inte riktigt vill stå för lämnar jag också till en annan dag. Är alldeles för snorig för att kunna analysera det just nu.
 
Dagsformen är inte på topp alltså och jag räknar med att vika ned mig på lördag för den långt pågående förkylningen. Bra att ha en plan för det. Bokat in sönerna för en helkväll med Mamsan. En bra film och lördagsmys kan säkert hjälpa till att kurera detta.
 
Ikväll blir det däremot Rock Night med Knightec. Törs nog inte mixa förkylningen med febernedsättande och alkohol, då jag antagligen skulle tas för en aningen feminin OZZY; skakande, svamlande och raglande runt i hamnområdet. Nej, jag tar raggsockorna på och rockar vidare...
 


Thank God Its Friday!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0