Färgglatt & Folkrikt..

 

Numera har det blivit ganska färgglatt och folkrikt på Casa Der Aasen då sönerna lagt till sig med respektive. Ja, att en ska bli två är ju tidens gång på nåt vis.  

 

Hos oss tassar det då inte runt två små försiktiga flickvänner, nej det är närmare karnevalen i Rio som dragit in i Der Aasenska hushållet. Allsång, skratt och diskussioner på flytande japanska, varvat med speltaktik i nåt obegripligt strategispel har blivit vardag vid matbordet. Nu var ju inte middagarna helt städade innan, så valet av flickvänner kom ju inte som nån högoddsare direkt.

 

Varken lilla Cupcake, mest klädd som en katt eller i stora dockklänningar som knappt går genom en dörröppning, eller Tikiya som man möter i stora tänkarhattar, är nu inga små blyga sötnosar. Nej, här tar man plats och känner sig hemma. Härligt!

 

Sönerna myser på och mamsan får erkänna sig besegrad som kvinnan numero 1 i deras liv. När jag betraktar de unga damerna så anar jag nog kanske en bit av mig själv.   ;)

 

 

Jag säger bara: "Välkomna till galenskaperna!" <3

 

 

Ps. Någon som sett till min sambo?  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0