Christer Pettersson, Jimmy Åkesson och Mello..

 

Hamnade i ett avsnitt Betnér Direkt på Kanal 5 Play en kväll i veckan då TV-tablån endast erbjöd skit och några gamla repriser på skit. Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson var inbjuden till någon slags debatt rörande Sveriges invandrarpolitik. Efter att ha lyssnat på karln under några minuter så föll mina tankar tillbaka på Christer Pettersson.

 

- "Kom tillbaaaaka Christer, allt är glömt och förlåtet!" 

 

Med risk för att få SÄPO på mig, så måste jag tillägga att det skjuts alldeles för lite politiker nu för tiden..

 

 

 

Sambon som varit på resande fot hela veckan kom hem på torsdagskvällen med en rejäl förkylning, feber och snuva. Typiskt när det nu blir helg, toppenväder och ledighet. Han drar sig stönande och med hjälp av framtänderna mellan sängen och soffan, vilket har fått mig att inse att inget kan vara ynkligare än en man med feber..

 

 

 

Mello ikväll då. Har inte haft nån koll alls på cirkusen i år och hade ingen aning om att det var dags för dravlet tills Sissan ringde och meddelade starttid.

 

Tyvärr så har hon också dragit på sig en riktigt "manlig" förkylning, så det blir den lätt febrige sambon jag stilar till med fjäderboa ikväll, för att från TV-soffan med mig kommentera och döma ut både sångröster, kläder, frisyrer, åldersnojor och nakenchocker.

 

Fast det är den stackarn totalt ovetande om, än så länge...  ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sambon

I am aware...

2013-02-02 @ 15:13:13
Postat av: Sis

Meen gumman... Vi gör väl som vanligt när vi inte har möjlighet att se cirkusen tillsammans? SMS! =) Man måste ju få dissakera eländet med nån vettig människa.. ;)

2013-02-02 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0