Sms-konversation Kimpan vs Mamsan...

 

Sms-konversation Kimpan vs Mamsan, efter att Kimpan städat sitt rum hos fadern i Domsjö.


 
Kimpan:  Jag hittade ett gäng böcker, "Isfolket". Ska jag ta dem till dig eller?
 
Mamsan:  Eller lämna dem till Kattis?
(Som faktiskt är den rättmätige ägaren av böckerna och den han lånat dem av..)


 
Kimpan:  Ok, det kommer att bli en intressant konversation: "Hej, jag städade mitt rum och hittade böcker jag lånat av dig för 10 år sedan.."
 
Mamsan:  Skratt, å du tycker att min vinkel på samtalet skulle låta bättre?

"Jo, hej, min son städade rummet och hittade böcker som han lånat av dig för 10 år sedan.."
 


Kimpan:  Nevermind, låter lika dumt..
 
Mamsan:  Du kanske borde städa rummet oftare..  J

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0